L’ORGT habilita noves víes d'atenció telefònica

Divendres, 5 de juny de 2020 a les 00:00

L'Organisme de Recaptació i Gestió Tributària habilita nous números de teléfon per atendre a la ciutadania.

D’ACORD AMB L’ESTAT D’ALARMA DECRETAT PEL GOVERN DE L’ESTAT, I EN APLICACIÓ DE LES MESURES EXCEPCIONALS QUE HA ADOPTAT LA DIPUTACIÓ DE BARCELONA, DAVANT LA SITUACIÓ GENERADA PER L'EVOLUCIÓ DEL CORONAVIRUS COVID-19,  I  AMB LA FINALITAT DE REDUIR AL MÀXIM LA PROPAGACIÓ DE LA INFECCIÓ DE LA MALALTIA, LES INSTAL.LACIONS DE L’ORGANISME DE GESTIÓ TRIBUTÀRIA  (OFICINES CENTRALS I TERRITORIALS I PUNTS D'INFORMACIÓ),  ROMANDRAN TANCADES  

L’ATENCIÓ AL CONTRIBUENT ES MANTINDRÀ A TRAVÉS DELS SEGÜENTS CANALS:

TELEMÀTIC

  •  A la pàgina web orgt.diba.cat , on podreu fer tots els tràmits així com presentar escrits a través del Registre Telemàtic. També  en el web trobareu un formulari en el que podeu deixar anotat el vostre número de telèfon i l’ORGT us trucarà per donar-vos  tot el suport que necessiteu.
  • Per correu electrònic a  les adreces orgt.altpenedes@diba.cat, orgt.vilafranca@diba.cat i a l’adreça orgt.atenciociutadana@diba.cat des d´on us ajudarem a fer tots els tràmits

TELEFÒNIC      

  • Trucant directament a l’oficina a través dels telèfons:

 934 729 210 / 934 729 215 / 674 797 198 /674 797 652

  • Trucant als telèfons de Call Center números 932 029 802 / 932 029 805
Darrera actualització: 05.06.2020 | 16:02