Nou servei de comunicació d’incidències a través d’una APP Mòbil

Diumenge, 4 de juliol de 2021 a les 00:00

L’Ajuntament d’Olesa de Bonesvalls implementa el servei de comunicació d’incidències Línia Verde

Línea Verde és un nou servei per als veïns d’Olesa, que serveix com a canal directe de comunicació dels desperfectes que es detectin als equipaments i vies urbanes municipals.

Durant aquest mes de juliol, l’Ajuntament d’Olesa de Bonesvalls s’uneix als més de 500 municipis que a nivell nacional disposen del servei Línea Verde. Amb aquest canal de comunicació directa, els veïns poden posar en coneixement del consistori aquells desperfectes que detectin. Gràcies a aquesta eina de participació ciutadana, l’Ajuntament pretén conèixer millor les necessitats del municipi i així, poder donar ràpida solució a les incidències comunicades.

Per poder utilitzar aquest nou servei és necessari procedir a la descarrega de la APP Línia Verde, disponible per IOS i per Android. La descàrrega es pot fer de manera gratuïta. A partir d’aquest moment, l’usuari selecciona el municipi d’Olesa de Bonesvalls i pot comunicar la incidència o accedir als diferents serveis que ofereix l’aplicació. El procediment és ràpid i senzill.

Per comunicar una incidència, només cal clicar a sobre del botó “nova incidència”. Un desplegable amb les diferents tipologies d’incidències apareix a la pantalla. L’usuari selecciona aquella sobre la que vol comunicar i de forma automàtica, l’APP detecta les coordenades exactes a on es troba el desperfecte. El següent pas és adjuntar una fotografia de la incidència i observacions que vulgui incloure l’usuari. Ja només queda clicar el botó d’enviar. Un cop enviada la incidència, el personal de l’Ajuntament rep la notificació i comença els tràmits per donar solució de la incidència detectada. El ciutadà, rebrà una notificació al telèfon mòbil cada cop que hi hagi un canvi en la gestió de la incidència.

Amb aquesta APP s’unificaran tots els formularis de recollida i entrega de saques de restes vegetals, així com la recollida de mobles i trastos vells. Serveis que continuaran tenint una periodicitat setmanal.

Amb Líniea Verde, l’usuari també pot plantejar qualsevol consulta mediambiental. Només cal seleccionar l’opció “fes la teva consulta”. En un termini màxim de 24 hores obtindrà resposta per part d’un  equip d’experts en la matèria de forma completament gratuïta.

Al servei Línia Verde, també es pot accedir al web www.liniaverdaolesadebonesvalls.cat. A més de comunicar una incidència o plantejar una consulta, l’usuari disposa d’un ampli contingut de consulta mediambiental (guia de bones pràctiques, consells, informació del municipi, etc.)

Línia Verde també ofereix els seus serveis mitjançant contacte telefònic al número 902 193 768 en horari de 8 a 17 h (cost de la trucada 0,07€/min)

Una altra de les possibilitat que ofereix aquesta eina és l’enviament de comunicacions informatives per part de l’Ajuntament a la ciutadania que així ho desitgin. D’aquesta manera, a més d’implantar un canal per resoldre incidències de manteniment al municipi també es pot tenir un canal d’informació municipal, amb notícies d’interès, avisos i agenda. Així com accedir als diferents punts d’interès.

L’Ajuntament d’Olesa de Bonesvalls convida a tothom a utilitzar el servei de Línea Verde. Mitjançant la implementació d’aquest servei i gràcies a una important participació de la ciutadania es pretén aconseguir un municipi que acompleixi amb les expectatives de benestar social de tothom.

Darrera actualització: 05.07.2021 | 08:02