Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC) - Ajuntament

L’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC) de l’Ajuntament d’Olesa de Bonesvalls és el punt d’informació municipal. L’objectiu d’aquesta és donar resposta i resoldre les necessitats d’informació, gestió, orientació, tramitació i relació amb el ciutadà, facilitant l’accés a tots els tràmits i serveis que ofereix i gestiona l’Ajuntament.

Entre les seves funcions més importants hi ha el Registre general d’entrades i sortides de documents i tot allò relatiu al Padró municipal d’habitants (altes, baixes, canvis de domicili, volants i certificats d’empadronament...) .

L’Ajuntament d’Olesa de Bonesvalls té habilitats dos punts de registre general per a la presentació de documents:

  • Oficina d’Atenció al Ciutadà (Ajuntament).
  • Oficina d’Atenció al Ciutadà (Local Social Ca n’Olivella/ Pla del Pèlag).

Pl. de la Vila, 1 - 08795 Olesa de Bonesvalls - Barcelona (Catalunya)
Telèfon: 938 984 008
Fax: 938 984 007
Adreça electrònica: bonesvalls@diba.cat
Lloc web: www.olesadebonesvalls.cat
Horari:  
de dilluns a divendres, de 9 a 14 h. Obert els dimarts per la tarda, de 17 a 19.30 h, excepte el període comprès entre el 15 de juny al 15 de setembre, en què l'horari serà només de matins.
Darrera actualització: 07.01.2020 | 07:43