Primera xerrada informativa sobre el nou model de recollida de residus

Divendres, 17 d’octubre de 2025

El dijous 16 d'octubre es va realitzar la primera xerrada informativa a la Sala d'Actes del Centre Cívic.

El nou sistema de recollida intel·ligent començarà a funcionar el proper 4 de novembre.

La Mancomunitat Penedès - Garraf va realitzar la primera xerrada informativa, en una sessió que tenia com a objectiu explicar el funcionament del sistema, resoldre dubtes i facilitar la transició cap a una gestió més sostenible i eficient.

Aquests actes formen part de la campanya informativa que es realitza juntament amb la implantació d'aquest nou model de recollida.

La propera xerrada informativa serà dimarts 21 d'octubre a la Sala d'actes del Local Social ca n'Olivella.

La recollida de clauers es poden realitzar entre el 14 i 18 d'octubre al Centre Cívic i entre el 21 i 25 d'octubre a ca n'Olivella.

Tota la informació detallada es pot consultar al web www.parlemderesidus.cat.

Darrera actualització: 17.10.2025 | 10:58