Reunió de les Persones Grans d'Olesa.
Dimecres, 11 d’octubre de 2023
Aquest divendres, 13 d'octubre a les 6 de la tarda tenim una reunió LES PERSONES GRANS al Centre Cívic, dins el local del Roure.
A Olesa hi ha moltíssimes persones que fan coses, que saben fer coses i que volen fer coses. Creiem que cal que ens organitzem i ens puguem trobar per compartir aficions, sabers o simplement passar l’estona.
Ens agradaria poder canalitzar les diferents activitats i compartir amb vosaltres els bons moments, i per aquest motiu des de la Regidoria de les Persones Grans volem tornar a posar en marxa l'Associació El Roure.
Esteu interessats a emprendre amb nosaltres aquest projecte? Us convidem a assistir a la reunió que celebrarem el proper divendres, 13 d'octubre a les 18h. al local del Roure (Centre Cívic).